اجتماعی

100درصد پرداخت قبوض گاز مشترکین زنجانی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه ۱۰۰ درصد پرداخت قبوض گاز مشترکین زنجانی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود؛ به معرفی دیگر سامانه های خدمات غیرحضوری گاز زنجان پرداخت و گفت: استفاده از سامانه خدمات پیامکی؛ روش دیگری است که مشترکین می توانند با پیامک کردن علامت سوال به شماره موبایل۲۰۰۰۱۳۱۹۴ راهنمای استفاده از خدمات پیامکی را دریافت کرده و از خدمات دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی، تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور بهره ­مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات زنجان،رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به متنوع سازی روش‌های پرداخت قبوض گاز مشترکین خانگی و تجاری که با روش‌هایی همچون تلفن همراه، شبکه اینترنتی، تلفن بانک، خودپرداز و دفاتر پیشخوان دولت از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استفاده می کنند؛ اظهار داشت: در ادامه مسیر خدمت رسانی؛ به منظور ارائه خدمات در حوزه مشتریان و پاسخگویی یکپارچه در بخش های مشترکین و متقاضیان گاز استان؛ کد خدماتی به شماره ۱۵۹۴ راه اندازی و امکان پیگیری تلفنی مراحل دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی، تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور در این سامانه برای مشترکین محترم فراهم شده است.

وی با اعلام اینکه تلفن گویای۱۵۹۴ علاوه بر دریافت پیام صوتی همشهریان عزیز؛ با داشتن شماره اشتراک به ارائه خدمات غیر حضوری مانند ثبت شماره کنتور، اطلاع از آخرین قبض یا بدهی، اطلاع از آخرین پرداختی و آشنائی با انواع روش های استفاده از این خدمات می پردازد؛ تصریح کرد: از این پس متقاضیان و مشترکین گرامی می توانند با گرفتن شماره چهار رقمی ۱۵۹۴ از طریق تلفن های ثابت یا همراه؛ بدون گرفتن کد، با شرکت گاز ارتباط برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: امکان ثبت انتقاد، پیشنهاد و شکایت به صورت تلفنی، اطلاع از داخلی های پر کاربرد ادارت مرکز استان و تماس با اپراتور و امکان انتقال تماس از تلفن خدماتی ۱۵۹۴ به تلفن سامانه امداد و حوادث گاز۱۹۴ از دیگر امکانات خدماتی این سامانه است.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه ۱۰۰ درصد پرداخت قبوض گاز مشترکین زنجانی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود؛ به معرفی دیگر سامانه های خدمات غیرحضوری گاز زنجان پرداخت و ادامه داد: استفاده از سامانه خدمات پیامکی؛ روش دیگری است که مشترکین می توانند با پیامک کردن علامت سوال به شماره موبایل۲۰۰۰۱۳۱۹۴ راهنمای استفاده از خدمات پیامکی را دریافت کرده و از خدمات دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی، تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور بهره ­مند شوند.

وی بـا یـادآوری اینکـه مشترکـین مـی تواننـد با مراجعـه به سـایت شرکت گـاز استـان زنجـان، بـه آدرس

www.nigc-zanjan.ir؛ از خدمات گـاز زنجان بهره­ مند شـوند؛ افزود: استفاده از نرم افزار موبایلی اندروید؛ روش دیگری است که با دریافت و نصب اپلیکیشن اندروید با نام “خدمات گاز زنجان” از کافه بازار یا سایت شرکت گاز استان زنجان می توان از خدمات دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی؛ تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه مراجعه به سایت اینترنتی zanjan.artadata.ir روش دیگر خدمات غیر حضوری شرکت گاز استان زنجان است؛ خاطر نشان کرد: از دیگر خدماتی که ۲۴ ساعته در خدمت مشترکین عزیز است؛ تلفن گویای امداد و حوادث گاز ۱۹۴ است؛ که صرفاً جهت خدمات رسانی در حوزه امداد و حوادث مرتبط با گاز بوده و سایر خدمات تلفنی از طریق تلفن خدماتی ۱۵۹۴ ارائه می شود.

سلیمانی نژاد مراجعه به هر یک از دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان را نیز؛ از دیگر راهکارهایی عنوان کرد که می توان برای بهره بردن از خدمات شرکت گاز؛ به آن مراجعه کرد.

وی؛ سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی،؛ پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان زنجان می‌شود را افتخاری ارزشمند عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا