اقتصاد

دریافت بیش از یک هزار مورد شکایت مردمی از صنوف در زنجان

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات زنجان،اسماعیل مسلمی اظهار داشت: هزار و 140 مورد از شکایات مربوط به بخش کالایی و 112 مورد مربوط به بخش خدمات می باشد.

وی در خصوص نحوه دریافت شکایات افزود: 397 مورد از شکایات به صورت تلفنی ، 451 مورد به صورت حضوری ، 103 مورد به صورت کتبی ، 246 مورد از طریق پیامگیر 124 و 55 مورد از طریق سایت های مرتبط وصول شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: پس از پیگیری شکایات واصله توسط بازرسین تاکنون 386 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان خاطر نشان ساخت: 322 مورد از شکایات هم اکنون در دست بررسی بوده و 58 مورد منجر به جلب رضایت مشتری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا